19 augustus 2009

laatste






we wilden langer.

16 opmerkingen:

  1. Ach ja...het ziet er fijn uit! Ik wilde ook langer...en nu...de school is alweer begonnen!

    Heerlijk, Italie; ik was er nog nooit...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vakantie. Ik wil ook weer, mmmm, vakanties zijn altijd te kort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. discovering your blog via olivelse, and I LOVE IT!!!
    i'll come back!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kan je echt wondermooie foto's trekken!
    Het zag er een heerlijke vakantie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige fotos! de derde heeft een heel grappig perspectief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really love the way you take pictures of your kids. It's so sweet ... I Love coming here.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach wat is vakantie toch zzzuuuper he....

    en de fotoos zijn fijn! [die lekkere roemer van jou!]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk prachtig en mooi!

    Gelukkig kun je altijd even terug kijken op je blog, als het "gewone" leven in volle gang is!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kan ik me voorstellen.. Wat ziet het er allemaal fijn uit! PRACHTIGE foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat ziet er als een fantastische vakantie uit, hele mooie plaatjes, wat een prachtige kinderen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat kun jij ongelooflijk mooie foto's maken! Ik weet niet of proffesioneel het juiste woord is of 'gewoon' adembenemend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wij ook..langer wegblijven dan.
    Je hebt wel echt heerlijke vakantie plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lovely red polka dots ... and the little girl in it too !!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!