24 juni 2011

maatjes 2011

























maatjes 2009

23 opmerkingen:

  1. Hihi, 't arme kind (zo leuk dat shirt !).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tis dat ik een roze elastiekje zag, maar anders zou ik zweren dat het Roemer was op de bovenste foto...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig!
    Heel mooie foto's! Dat shirt springt er zo hard uit. ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's, geweldig! En wat een actrice..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh jee, die laatste foto haha.
    snel een knuffel voor het droevige meisje...:)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha! zo grappig. (en wat een geweldige foto van de 8 beentje in het gras)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah nee, hebben jullie haar nou aan het huilen gemaakt?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, leuk en ook minder leuk. Vindt ze het niet lekker?
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, hoe krijg je het voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yeurk!
    Could you give me your adress again?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En haar T-shirt past er helemaal bij:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjee. Ik ben je een tijdje 'kwijt' geweest. Fijn dat ik je weer terug heb gevonden! Ik heb meteen zo'n superleuk kaartje besteld! En -laat maar kan nog nét- gefeliciteerd met je prachtige dochter Pippa Rose!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een expressie!Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!